11:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاملات سهام

بخشی از معاملات امروز بانک بورسی بدون ذکر علت باطل شد
نماد برتر- در ادامه ابطال معاملات سهام شرکت های بورسی ، بخشی از معاملات امروز بانک ملت بدون ذکر دلیل تایید نشد.
اثر دو عامل بر بازگشت روند صعودی شاخص و معاملات منطقی
نماد برتر- پس از ریزش سنگین بازار ، دو عامل ورود نقدینگی جدید و بازگشت اعتماد برای بازگشت به روند صعودی و معاملات منطقی موثر است تا رویه نوسان گیری و نگاه کوتاه مدت ، بیشتر نشود .
نحوه استفاده و تبدیل حق تقدم به سهام
نماد برتر- خانزاده به بررسی روش‌های افزایش سرمایه و همچنین نحوه استفاده و تبدیل حق تقدم به سهام پرداخت.
لزوم نوسان شاخص در محدوده مشخص برای ایجاد کف حمایتی مناسب صعود
نماد برتر- بازار درحالی به دلیل کمبود نقدینگی، قدرت لازم برای شروع روندی مثبت را ندارد که بهتر است شاخص‌ برای مدتی در محدوده مشخص نوسان کند تا با ایجاد کف حمایتی مناسب، آمادگی لازم برای صعود را کسب کند.
انتظار کاهش سایه عوامل غیر اقتصادی از بورس/ لزوم مشارکت فعالان
نماد برتر- رئیس جدید سازمان بورس با اشاره به روشن شدن عوامل موثر در نوسان های بازار و انتظار کاهش سایه عوامل غیر اقتصادی از فعالان دعوت به مشارکت کرد تا همه موارد در بستر تعامل پیش برود.
بخشی از معاملات دیروز "فملی، فخوز" بدون ارایه توضیح باطل شد
نماد برتر- بورس تهران بدون ارایه توضیح از عدم تایید و ابطال بخشی از معاملات سهام دیروز دو شرکت ملی مس و فولاد خوزستان خبر داد .
سود «فملی» 2 برابر شد
نماد برتر- شرکت ملی صنایع مس ایران توانست در 9 ماهه سال جاری بیش از کل سال گذشته درآمدزایی و سودسازی داشته باشد اما؛ این ارقام شیرین در تابلوی معاملات سهام رخ‌نمایی نمی‌کنند.
دو روش بورس های جهان در جلوگیری از دستکاری قیمت ها هنگام پیش‌ گشایش ها
نماد برتر- دو روش معمول در بورس های جهان برای جلوگیری از دستکاری قیمت در حراج‌های پیش‌ از گشایش نمادها یا بازار معرفی شد.
بورس نیویورک چینی ها را اخراج نکرد
نماد برتر- بورس نیویورک اعلام کرد دیگر در نظر ندارد سهام ۳ غول ارتباطاتی چین را از لیست‌های شاخص‌های خود حذف کند.
علت توقف نماد و تایید و ابطال معاملات دو روز پیش "وآیند و کرمان" اعلام شد
نماد برتر- فرابورس درباره توقف نماد بانک آینده و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان که با تایید و عدم تایید معاملات دو روز پیش همراه بود ، توضیح داد.
«بپاس» سود خود را از بورس گرفت
نماد برتر- در حالی که عملیاتی بیمه‌ای شرکت بیمه پاسارگاد (بپاس) همچنان در ناحیه زیان انجام می‌شود اما؛ بورس به یاری این شرکت آمد.
شفاف سازی تاپیکو درباره خرید و فروش سهام و سود سرمایه گذاری‌ها
نماد برتر- شفاف‌سازی تاپیکو درباره فرایند خرید و فروش سهام و سود سرمایه گذاری‌ها ، دست به شفاف سازی مبسوطی زد و در ۶ مورد نکاتی را اعلام کرد.
رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس و ۵ پیشنهاد برای اصلاحات
نماد برتر- دو کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس در سال جاری ، ۵ پیشنهاد برای اصلاحات مطرح کردند .
دوره رایگان تابلوخوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت
نماد برتر- ثبت نام حضور در دوره رایگان آموزش مقدماتی تابلو خوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت در کارگزاری دلیران پارس آغاز شد.
آیا بازارگردانی به اخلال در بازارسرمایه می‌انجامد؟
نماد برتر- مدیر روابط عمومی سازمان بورس به قدمت ۱۷ ساله عملیات بازارگردانی در بازار سرمایه ایران اشاره کرد و گفت: بازارگردان‌ها در ۹ ماه گذشته ۵۵ هزار میلیارد تومان سهام خریداری کرده‌اند و به میزان ۲۷هزار میلیارد تومان سهام فروخته‌اند.